Jaar High School in Amerika! - Reisverslagen van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu Jaar High School in Amerika! - Reisverslagen van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu

Jaar High School in Amerika!

Ik ga een jaar high School doen in New York State!
Naar Batavia, Ik ga naar Pembroke High School.
Ik kom bij drie verschillende gastgezinnen en die zijn nu allemaal bekent!

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2014

Het einde van het jaar komt in zicht. :):

11 April 2014

Derde gastgezin alweer!

13 Februari 2014

Van December tot Alganquin

21 December 2013

November en December in Amerika!

02 November 2013

Oktober, weer een nieuw berichtje vanuit Amerika!
Elina

Hee! Ik ben Elina, Ik ben 17 jaar en ik ben een jaar high school aan het doen in New York State! Ik hou een blog bij op deze site! Zodat jullie ook kunnen zien wat ik meemaak! :) xx

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8995

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 18 Juli 2014

Jaar High School in Amerika!

Landen bezocht: