De eerste paar weken in Amerika! :) - Reisverslag uit Corfu, Verenigde Staten van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu De eerste paar weken in Amerika! :) - Reisverslag uit Corfu, Verenigde Staten van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu

De eerste paar weken in Amerika! :)

Door: Elina Zeeman

Blijf op de hoogte en volg Elina

26 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Corfu

Lieve Familie, Vrienden en andere geïnteresseerde,

Ik zit nu bij me eerste gastgezin :) Het is een super leuk gezin :) Ze zijn wel heel erg gelovig. Maar daar leer ik ook weer van dus vind ik wel leuk. Al is het soms wel raar, we waren gister in de kerk en toen had de priester het over fear of men. Maar dat je maar gewoon in God moest vertrouwen want dan kwam het wel goed. Dus hij zei If you don't trust in God your in danger! YOUR IN REAL DANGER! Dus ik dacht oww... klinkt niet zo goed voor mij. Maar me gastmoeder had uitgelegd dat hij niet bedoelde dat ik op dat moment in gevaar was gelukkig. Maar nadat ik dood ging in gevaar was. Voor ik naar me eerste gastgezin ging was ik eerst nog een paar dagen bij de lake house. Dat was wel leuk was net een soort vakantie. Ik ben toen met de zoon en dochter van me councelers naar de fair geweest. Het was net een soort van Paasvee, Kermis in 1 alleen dan zonder de alcohol en ze hadden ook nog wat met trekkkers. Het was wel grappig om te zien, ze hadden ook een rare wedstrijd dat ze varkens gingen laten zien en slaan met een stok. Ook heb ik gewakeboard met Scott. Ik hoorde dat ik best goed was voor de eerste keer :) Maar ik kreeg wel een beetje last van me rug.. De dag daarna kwam me gastgezin en ging me gastvader het ook proberen maar hem lukte het alleen om te waterskiien met 1 ski enzo maar wakeboarden niet. Het was erg gezellig :) De eerste dag dat ik bij me gastgezin was gingen we eerst naar de kerk omdat het zondag was. Ik had nog nooit zon kerk gezien. Want het was een kerk met een live band en 3 hele grote beeldschermen waar de tekst van de liedjes op werden gebeeld. Was wel grappig om zo een kerk te zien. Na de kerkdienst was er een feest bij ons thuis, was wel wat druk voor de eerste dag maar wel gezellig en leuke mensen ontmoet :) Ook zijn we naar Buffalo geweest en heb ik me voetbalspullen gekocht en ik heb me eerste voetbaltraining gehad. Wat ik best wel zwaar vond want het was 4 uur lang. En we moesten 6 rondjes rennen om de atletiekbaan, waar ik nog 3 dagen lang spierpijn van had... We hadden wel een coach die wat minder streng was dan de coach die ik eigenlijk heb, dus ik ben benieuwd want ik moet strax weer voetballen, maar 3 uur lang. Ook zijn we in Buffalo naar een apple store geweest omdat de wifi op me mobiel t niet meer deed. Omdat ik nog garantie had gaven ze me gewoon een nieuwe, waarvan de wifi het 3 uur lang gedaan heeft, dus moeten we nu weer terug. Afgelopen vrijdag gingen we naar de bbc college om Kayla af te zetten. We verbleven toen voor een paar dagen op de campus. Het was wel leuk om te zien hoe het daar gaat. Maar aangezien het de babtist bible college was was iedereen daar wel heel erg gelovig, en alles op die school draait om god. Zou niet echt een college voor mij zijn denk ik. We zijn zondag weer terug gegaan omdat we 4 uur lang moesten rijden om thuis te komen. Me gastmoeder vroeg nog wat voor dingen ik graag dingen wilde doen hier in de buurt, maar ik weet niet echt wat hier allemaal is dus dat ga ik opzoeken maar als iemand toevallig wat weet zou dat wel leuk zijn :)
En Vanja en Yaika, Nog en alvast gefeliciteerd met jullie verjaardag! Ik zal kijken of ik weer kan skypen de 29ste. :)
Ik zal ook nog een paar foto's toevoegen van hier!

xxxx Elina


  • 27 Augustus 2013 - 09:22

    Guda:

    Hoi Elina, al hele belevenissen.
    Wat leuk is om een keer te bezoeken is een Indianen reservaat, daar zijn er nog een aantal van daar in de beurt.
    Geniet er lekker van
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elina

Hee! Ik ben Elina, Ik ben 17 jaar en ik ben een jaar high school aan het doen in New York State! Ik hou een blog bij op deze site! Zodat jullie ook kunnen zien wat ik meemaak! :) xx

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 8990

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 18 Juli 2014

Jaar High School in Amerika!

Landen bezocht: