Derde gastgezin alweer! - Reisverslag uit Corfu, Verenigde Staten van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu Derde gastgezin alweer! - Reisverslag uit Corfu, Verenigde Staten van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu

Derde gastgezin alweer!

Door: elinazeeman

Blijf op de hoogte en volg Elina

11 April 2014 | Verenigde Staten, Corfu

Hallo allemaal!

Wat gaat de tijd soms toch weer snel zeg! Ik zit alweer bij me derde en laatste gastgezin nu, de Hackets. Het is echt een super leuk gezin! Ik woon met me gastmoeder en gastvader. Ze hebben twee kinderen, eentje woont op campus en de andere is net bevallen van een zoontje! Dus dat is echt super leuk! Het was wel een heel lange bevalling van meer dan 30 uur en uiteindelijk moest ze een keizersnee. Maar gelukkig zijn ze allebei gezond nu. Ik moet nu wel met de schoolbus elke dag naar school. Dus lekker vroeg me bed uit, dat is wel ff wennen maarja. Ook wel weer leuk om dat mee te maken.

Toen ik nog bij me tweede gastgezin was, was ik veel aan het oefenen voor de musical. We deden namelijk de musical Throughly Modern Millie, over een meisje dat naar New York city gaat om daar werk te zoeken en te trouwen met haar baas. Wat echt super leuk was! Ik heb echt super genoten van de musical! Het was echt super om erin te zitten. Ik was een danser dus ik was ook best wel vaak op het toneel :) we hadden 4 uitvoeringen wat super goed ging :). Het was wel weer erg jammer dat het weer over was. Want het was echt altijd gezellig om daar te zijn.

Maar gelukkig is Tennis nu begonnen! Dus ik ben nu elke dag aan het tennisen! Het is wel super leuk! Maar helaas lijkt hier de winter echt niet te stoppen. Het heeft deze week zelfs nog gesneeuwd! :O wat ik echt niet voor mogelijk gehouden zou hebben. We hebben dus nog niet echt zoveel op het echte tennisveld gespeeld. Maar gelukkig word het weer nu een beetje beter dus kunnen we eindelijk buiten tennisen! Ik vind het wel super leuk om te doen. En ik speel dubbels met een van me goede vriendinnen dus dat is zeker gezellig en altijd lachen.

Ook heb ik weer boerenkool gemaakt voor een van me vriendinnen haar familie en me gastgezin. Ze vonden het allemaal echt super lekker haha! ik vond het wel erg grappig! Een van de meiden die met mij op voetbal zat kwam laatst ook naar me toe en zei van, me moeder heb dat avondeten gemaakt wat jij toen ook voor ons maakte! ik vond dat wel erg leuk dat ze dat nog steeds maken ook!

Verder was ik met zwemmen een scholar atleate. Wat betekend dat je goede cijfers op school haalt en een sport doet. Alle meiden uit me zwemteam die dat hadden moesten naar de aula komen omdat we daar een pin kregen en ijs. Ik vond het wel grappig want ik leer echt nooit voor me toetsen, maar school is hier echt veel makkelijker dus dat was wel leuk om ook weer mee te maken.

Verder heb ik niet zo heel veel gedaan de afgelopen weken. Maar ik krijg het wel heel erg druk de aankomende weken. Eerst nog een weekje vakantie. Daarna ga ik naar Jamestown voor een weekend met alle exchange studenten! :) en na dat weekend komen me ouders en zusjes langs, voor bijna twee weken! Daar heb ik wel zin in om die weer te zien! Als me ouders weer weg gaan ga ik dat weekend weer naar NYC! Dat is ook met een paar exchange studenten. Waar ik echt zon zin in heb.

De tijd gaat wel echt super snel. Want als ik terug kom uit New York is het nog maar een paar weken voordat het schooljaar weer over is en dat ik op me grote tour ga door America en daarna alweer naar huis!
Het is echt bizar dat het alweer acht maanden geleden was dat ik hier aankwam! Ik heb zoveel meegemaakt al en zoveel geleerd. Het is echt een super jaar! Ik heb ook me vliegticket verplaatst naar de datum dat ik aankom. Dat word 4 augustus in de ochtend!

Ik hoop dat iedereen het in Nederland ook nog naar zijn zin heeft. Ik hoorde al dat het lekker mooi weer is daar. Ik hoop dat het hier ook snel mooi weer word!

Heel veel liefs,

Elina

  • 12 April 2014 - 07:18

    Carla (buurtje):

    Hoi Elina, 8 maanden alweer pfffff wat vliegt de tijd he. Maar het is wel een goed teken, want dan heb je het super naar je zin daar. Ik hoop voor je d'r je nog way lekkere warme dagen gaat krijgen, dat is nu hier wel het geval maar je weet hoe het in Nederland gaat je whahahahah voor je t weet vriezen je oortjes er hier af of regen je een nat pak. Volgens mij kijken ze er hier heel erg naar uit om je te zien en een dikke knuffel te geven :-) dus lekker genieten van je ouders en zusjes als ze er zijn. Daarna je tour, ben er jaloers op :-) neem maar een heleboel foto's en filmpjes zodat iedereen van jouw indrukken kan genieten. Veel plezier nog en we zien je weer snel door t dorp heen gaan ( in de auto dan ) want die kan je ook lekker gaan rijden. Enjoy nog even en ik wacht op je volgende en waarschijnlijk laatste verslag. Knuffel van ons XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elina

Hee! Ik ben Elina, Ik ben 17 jaar en ik ben een jaar high school aan het doen in New York State! Ik hou een blog bij op deze site! Zodat jullie ook kunnen zien wat ik meemaak! :) xx

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 8979

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 18 Juli 2014

Jaar High School in Amerika!

Landen bezocht: