Aangekomen in Amerika! - Reisverslag uit Ithaca, Verenigde Staten van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu Aangekomen in Amerika! - Reisverslag uit Ithaca, Verenigde Staten van Elina Zeeman - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Amerika!

Door: elinazeeman

Blijf op de hoogte en volg Elina

15 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Ithaca

Hallo iedereen!

Ik ben aangekomen in Amerika!
Goede vlucht gehad! Ik zat naast twee aardige Amerikaanse vrouwen die in Amsterdam waren geweest. Alleen gaf ik de stuwerdess een bakje eten dat ik niet helemaal op had gegeten. Toen liet ze t vallen over de man achter me en werd ze boos op mij.. Toen ik in Philedelphia aankwam moest ik overstappen. Maar natuurlijk eerst door alle scans heen. Moest zelfs me schoenen uit doen. Heel gedoe allemaal. Maar gelukkig was ik op tijd bij me volgende vlucht. Had nog vertraging dus duurde nog langer. Toen heb ik alle lieve berichtjes gelezen van me familie en vriendinnen Super bedankt allemaal. Was super lief! Toen ik aankwam op het vliegveld in Buffalo stond me familie er en Greg en Debby. en nog een paar andere. Ik heb ze toen allemaal begroet en ging met Debby en Greg naar de lake house. Debby e ik gingen de volgende dag eten kopen en blueberrys plukken, dat was erg grappig. Daarna kwam de dochter thuis en wilde we wakeboarden maar dat kon niet want de bood deed het niet meer. (nu wel weer gelukkig) Vandaag zijn we naar twee watervallen geweest en naar Walmark. Er is hier trouwens heeel veel corn hahaha. De mensen zijn hier heel aardig! en iedereen praat gewoon tegen elkaar over hele levensverhalen terwijl ze alleen vroeg om bijvoorbeeld een foto te maken. Ook moet ik de deur van de wc open laten want anders kan je niet zien of er iemand op de wc zit hahaha. Nu ben ik in een heel luxe hotel en vanavond gaan we eten met de zoon van Debby en Greg, en zaterdag ga ik naar me eerste gastgezin! Super veel zin in!
Ik hoop dat me verhaal niet te lang is en iedereen het wel nog wil lezen :) Fotos komen later want ik moet even kijken waar het snoertje is. Ik denk bij de lake house.

xxxx Elina

  • 15 Augustus 2013 - 22:18

    Vanja:

    Heii E! Mooi dat je het erg naar je zin hebt, ik hoop dat het het komende jaar zo leuk blijft! Xxx je kleine zussie

  • 15 Augustus 2013 - 23:34

    Laura & Niels:

    Super fijn dat je gelijk goed begint! Geniet er lekker van!
    En je verhaaltje is niet te lang hoor, voor ons alleen maar leuker om te lezen!

    Xx laura en niels

  • 15 Augustus 2013 - 23:54

    Emma:

    Elinaa! Super leuk verhaal! Ben zeker benieuwd naar alles wat je nog gaat meemaken! xx

  • 16 Augustus 2013 - 15:10

    Lia :

    Helemaal top dat t allemaal zo goed gaat, en natuurlijk was de stewardess boos op jou, anders had zij t fout gedaan (en jij moest je bordje natuurlijk leeg eten)!!

    groetjes Lia (Roos)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elina

Hee! Ik ben Elina, Ik ben 17 jaar en ik ben een jaar high school aan het doen in New York State! Ik hou een blog bij op deze site! Zodat jullie ook kunnen zien wat ik meemaak! :) xx

Actief sinds 27 Maart 2013
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 8984

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 18 Juli 2014

Jaar High School in Amerika!

Landen bezocht: